!!Набираем Модераторов в разделы прошу писать в ЛС - Alexey или Evgeny_17

ruina

ruina

Модераторы: Evgeny_17, fin450ret, kron252806

Ответить
Аватара пользователя

Автор Темы
indexerruina
Новичок
Новичок
Сообщения: 8
Зарегистрирован: 18 авг 2021, 23:54
Репутация: 0

ruina

#2578

Сообщение indexerruina » 26 авг 2021, 19:40

Изображение https://sites.google.com/betmaster.com/betmaster-india
The dispute I am contesting is concerning my withdrawals beginning on 08/24/16 thru 10/13/16. I have kept records and can submit to you. The casino has made 4 deposits into my account. In my attempts to work this out they appear not to have the time and have said they have paid in full. I can explain in more detail but am unsure if I should do this on another page


ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

Andhra Pradesh
I played at All British Casino with a bonus. I bet over the bet limit that was listed in their terms. I'm not challenging the voiding of my winnings, I should have read the terms more carefully. I understand I bet over the limit, but I do object to them keeping my deposit too. Their terms and conditions do not state that your cash balance is used first, when playing at the casino you only have a single balance that consists of your deposit and bonus. The terms and conditions do not state your cash is used first in the terms, so I can't see how they can try and use that excuse of cash vs bonus. They do mention that cash is used first elsewhere on the website, but not in the terms, the other text is not binding.I sent the following email to their support to argue my point:--------------------Hi [REMOVE]Ryan[REMOVE],I have an account at All British Casino. My username is xxxxxx. I have an ongoing complaint, and your support team have made their position final. I have therefore been forced to look elsewhere on the internet for help and found the casinomeister forum where you are a member.I recently deposited for a bonus you sent via email. I managed to complete the wager requirement for the bonus, but I broke your bet limit as it has recently been reduced from 10% of bonus to a fixed ВЈ5. I understand you have to void my winnings but I do not think it is right that you have kept my deposit as well.Support have quoted the following "Clause 21" term to me: "When receiving a bonus the maximum allowed bet is ВЈ5 per spin until the wagering requirements have been met. In the event that bets of larger amounts have been made All British Casino reserves the right to forfeit the bonus and any winnings."This term makes no reference to my deposit.On top of this, I am a UK registered customer, and you are a UK regulated casino, bound by UK Law. In UK law, if you rescind a contract, then we are supposed to be restored to the positions we were in as if the contract was never made - that is, just before the point I received the bonus. This would leave my deposit in my account.To resolve this complaint I would like you reinstate my deposit to my account.Thanks[REMOVE]Sheree[REMOVE] --------------------I think a fair outcome would be to cancel all bets placed on my account with this bonus and return my deposit. I have posted about my issue on the Casinomeister website but they are not a recognised ADR for All British Casino so I have come to ThePOGG website.Thank You

Maharashtra
Kamarhati
Punjab
Kharagpur
Erode
Mathura
Allahabad
South Dumdum
Mangalore
Loni
Betmaster : Agra Karnataka Agartala Maharashtra

Аватара пользователя

Автор Темы
indexerruina
Новичок
Новичок
Сообщения: 8
Зарегистрирован: 18 авг 2021, 23:54
Репутация: 0

ruina

#2579

Сообщение indexerruina » 26 авг 2021, 19:43

Изображение https://sites.google.com/betmaster.com/betmaster-india
Dear Sir / Madam,My name is [EDIT]. I used to have an account with GrandeVegasCasino.com. The account was opened in December 2014 but I used it very rarely until the beginning of September 2018, being one of the those where I was given access to after I registered with Gamstop in August 2018.At the time of my self-exclusion I was told that Gamstop comprises the majority of gambling sites licensed in the UK and that by the end of 2018 all of them will be part of the network.The process of giving up gambling is difficult, it takes time and will. I admit that after the promotional emails received almost daily from GrandeVegasCasino. com I was tempted to start playing at this casino.In December 2018 I contacted the casino customer service after I found out that UK players are actually restricted to play, the casino doesn't hold a licence issued by the gambling commission and asked if it is legal to deposit and play at GrandeVegasCasino. com.The answer I received was at least ambiguous:Dear [EDIT],Thank you for making Grande Vegas your gaming choice!I have reviewed your account and I can see that you have been registered with us since 2014. At that point there were no restrictions for players coming from the UK.The issue you mentioned refers only to new registrations, it does not affect older accounts.You can continue making deposits and withdraw potential winnings. We kindly advise you not to disclose the nature of the transactions to any financial institution as some of them might be against online gaming.Should you require any further information or assistance, please feel free to contact us anytime.We invite you to come and chat with us to find out our hottest games!Enjoy playing in the Casino!Best regards,[EDIT]GrandeVegas Casino Support.I contacted the customer service again because the fact that this casino is not regulated in the UK makes the addicted players highly vulnerable . The lack of any online account tools to set the limits of deposits, self exclusion or permanent closure of the account and the fact that after 3 months and dozens of deposits made using at least 4 different payment modalities I was not required to provide any proof of identity and address made me to request the account closure and a refund of 50% of the total amount deposited as I am partly responsible for the created situation.The customer service responded relatively quickly on January 23rd. I quote:Dear [EDIT] ,hope you are doing well.I received your message about your account query for closure and refund.We have honor your request and closed your account but unfortunately partial refund is not possible.I ask that you contact us via phone as soon as possible to have a chat.Best regards,[EDIT] GrandeVegas Casino VIP SupportOn the 24th I contacted the customer service again, requesting this time a full refund of the deposits.On 25th, a total of 6 deposit transactions were returned, totaling £ 460.On 26th , I received an email from the casino security department where I was informed that it was decided to close my account for security reasons. Without any further explanation or response to my deposits refund request.I contacted this department and asked how an account already closed on my request two days before can be locked for security reasons.Unfortunately the casino customer has stopped any communication since then.Summing up, I'd like GrandeVegasCasino. com to answer clearly to the following questions:1. Why did the customer service representative suggest not to disclose the transactions made with GrandeVegasCasino.com to any UK financial organization?2. Why I wasn't informed that the access of UK players is no longer allowed?3. Why I was not asked for identity verification and no security measures were triggered during the 75 deposits I made, using various payment methods (visa debit, master card, neteller)4. Why a small part of the deposits were restituted only , even though I was told that partial refund is not possible.5. how is it possible for a already closed account at the user's request to be locked after a few days for security reasons?That means my account with GrandeVegasCasino.com wasn't valid and all transactions must be returned fully.6. Why the casino customer avoides to answer clearly to my refund request?I mention that all the personal informations provided at the time of creating my account with GrandeVegasCasino.com are correct.I would be more than happy to provide any documents and the communication history with the casino if required.Kind regards,[EDIT]


ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

Sangli-Miraj & Kupwad
I requested my winnings on 3/4/2020 and sent in all the required paperwork. I was then told they didnt accept my bank for a wire transfer. So I opened another bank account and still they said they don't work with that bank either. So I opened up another account and got the same response. I reached out everyday asking and I keep getting the run around about my withdrawl. Now they are refusing to give me my money in check form also.

Khora Ghaziabad―Uttar Pradesh
Pudukkottai―Tamil Nadu
Andhra Pradesh
Maharashtra
Bhilai
Nandyal
Delhi
Satara
Panchkula
Aurangabad
Betmaster : Agra Karnataka Agartala Maharashtra

Ответить